S-Kiekko Juniorit juhli menestyksekästä kautta 2024–2025 Seinäjoen Uimahalli-Urheilutalolla torstaina 24.4. Kauden valmentajana palkittiin Antti Uitto, juniorina Vertti Takala, kehittyneimpänä pelaajana Jonni Kivistö, maalivahtina Saku Ranta ja herrasmiespelaajana Antero Mallat. Myhin taistelijan maljan sai Luka Koivisto. Jonni Kivistö sai myös Keitsun pytyn.
Jäsenistön äänestyksen tuloksena Marko Suvisalmi pokkasi Vuoden seurahenkilön palkinnon. Vuoden yhteistyökumppanina palkittiin Etelä-Pohjanmaan Jääkiekkotuomarit ry.
Vuoden joukkue –kiertopalkinnon sai vuodeksi haltuunsa U16-joukkue. Seuran eläkeläisryhmän NitroSkiekon stipendein palkittiin Helmi Kataja, Vertti Kukkamo ja Eliel Siekkinen.
Jääkiekon parissa toimivia henkilöitä huomioitiin Suomen Jääkiekkoliiton myöntämin ansiomerkein. Hopeisen ansiomerkin sai Antero Kangas. Pronssisella ansiomerkillä huomioitiin Jukka Hakala, Tuomas Takala, Antti Uitto ja Teemu Vanharanta.
ISO KIITOS kaikille kaudesta 24 - 25 ja lämpimät onnittelut palkituille!

Kuvat: Kirsi Kuusisto
| 09.06.2026 14.40 | Toimiston loma-ajat |
| 15.05.2026 12.47 | Ilmoittautuminen leijonakiekkokouluun kaudelle 2026-2027 |
| 07.05.2026 12.21 | SEASON START-LEIRI 3.-7.8.2026 |
| 05.05.2026 10.49 | S-Kiekko Juniorit jatkaa vahvaa junioritoiminnan kehittämistä |
| 24.04.2026 09.53 | Palkintosadetta kauden päätteeksi |
| 20.04.2026 09.56 | S-Kiekko Junioreiden kevätkokous 4.5.2026 |