
S-Kiekko Juniorit piti sääntömääräisen kevätkokouksensa tänään 28.4.2025 Elinkeinotalolla. Kokouksessa valittiin seuran puheenjohtajaksi edelleen Teemu Vanharanta.
Kokouksessa vahvistettiin toiminta- ja taloussuunnitelmat sekä jäsenmaksut tilikaudelle 2025–2026. Hallitukseen valittiin erovuorossa olleet Mika Ala-Fossi ja Jani Hermans. Uusina hallitukseen valittiin Mikko Jantunen ja Mikko Puumalainen. Hallituksessa jatkavat Henna Huhta-Niemi ja Anu Kivelä. Sekä hallituksen puheenjohtajan että hallituksen jäsenten toimikausi on kaksi tilikautta.
Kevätkokous päätti myös yhdistyksen jäsenyyksistä muissa järjestöissä ja yhteisöissä. Jäsenyyksiä jatketaan Suomen Jääkiekkoliitto ry:ssä sekä Pohjanmaan Liikunta ja Urheilu ry:ssä.
| 09.06.2026 14.40 | Toimiston loma-ajat |
| 15.05.2026 12.47 | Ilmoittautuminen leijonakiekkokouluun kaudelle 2026-2027 |
| 07.05.2026 12.21 | SEASON START-LEIRI 3.-7.8.2026 |
| 05.05.2026 10.49 | S-Kiekko Juniorit jatkaa vahvaa junioritoiminnan kehittämistä |
| 24.04.2026 09.53 | Palkintosadetta kauden päätteeksi |
| 20.04.2026 09.56 | S-Kiekko Junioreiden kevätkokous 4.5.2026 |